maandag 20 maart 2017

Bijna klaar


Het was even doorbijten maar de badkamer is bijna klaar. Als het even meezit kunnen we eind deze week weer douchen. En alhoewel het sporten mij goed doet zal ik blij zijn als ik niet elke avond verplicht naar de sportschool moet.
Ook voor onze hond Pjotter is het ergste voorbij. De kap is af en het laatst achtergebleven draadje van de hechtingen is vanochtend verwijderd. Nu begint het opbouwen van het lopen weer en krijg ik de edele taak hem ervan te weerhouden aan het litteken te zitten. Hij ligt nu heerlijk te relaxen en ik hoop voor hem en ons dat hij die kap nooit meer nodig heeft. Het werkt maar het zijn ondingen.

Voor textielwerk was het deze weken echt te onrustig. Ik denk wel al na over een ontwerp voor een nieuwe tas. Het zal deze keer een tas voor alledag worden met klep en rits en zakken van binnen. Ik denk deels van jeansstof. 
In de tussentijd heb ik mij beziggehouden met tekenen. Ik heb daar al wat over gepost en wil dit leeuwenoog nog met jullie delen.


De rest van de kop moet je er even bijdenken


Het voorbeeld ernaast. Niet precies hetzelfde maar dat geeft niet